dimecres, 22 d’abril del 2015

Finalista a la III Edició dels Premis Olímpia

Bona nit,

el passat divendres 17 d'abril vaig assistir a la III Edició dels Premis Olímpia, una iniciativa impulsada per Esports de la Diputació de Barcelona. La gala de lliurament es va celebrar a les Caves Codorniu de Sant Sadurní d'Anoia.

Els Premis Olímpia volen reconèixer la tasca i dedicació d'entitats, clubs i persones de les comarques de l'Alt Penedès, Garrag i Baix Llobregat que han fet o estan fent una gran labor en el foment de l'esport local, en cadascuna de les vuit categories, que són: esport adaptat, escola esportiva, equip esportiu escolar, tècnic esportiu, esport revelació, contribució a l'esport, constància esportiva i joc net.

Aquest acte, s'emmarca dins la campanya "Penja't una medalla!" de la Diputació de Barcelona, que té com a objectius, potenciar la participació en els esdeveniments esportius, donar suport a la pràctica esportiva entre la gent gran i els més petits i fomentar l'ús dels equipaments esportius, entre d'altres.

En la categoria d'Esport Adaptat, els tres finalistes erem en Martin Berchesi Manzioni (Handbike), en Jose Coronado (Tennis en cadira de rodes) i jo (Esquí Alpí Adaptat). El premi va ser per Martin Berchesi Manzioni, el qual vull felicitar públicament. Tant en Jose com jo, vam quedar finalistes però el sol fet de poder viure aquesta experiència i compartir-la amb d'altres esportistes, independentment del resultat, des del meu punt de vista, ja val la pena. Per tant, estic molt contenta d'haver format part d'aquests premis.

A continuació, us adjunto alguna fotografia de l'acte.



Els tres finalistes (Martin, Jose i jo) amb els premis corresponents
Amb l'Alcalde de Gelida (Lluís Valls) i el Regidor d'Esports (Carles Arranz)

El premi
Entrega de premis a les Caves Codorniu



Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada