dissabte, 21 d’abril del 2018

Presentació del llibre a Martorell

Hola a tothom,

dimecres passat vaig presentar el llibre a la Biblioteca de Martorell. M'hi van acompanyar el periodista martorellenc, Antoni Real i l'alcalde Xavier Fonollosa. 

Igual que a les presentacions anteriors, vam passar una estona molt amena tot compartint anècdotes de les diverses experiències viscudes fins ara relacionades amb el món de l'esquí. Tanmateix, també hi va participar el públic assistent amb les seves preguntes. 

Em va cridar l'atenció la manera de començar la presentació, quan l'Antoni va llegir un dels correus que li havia enviat feia uns dies, dient-li que els Campionats de Catalunya no m'havien anat com esperava. Ell va comentar que està acostumat a rebre missatges de la gent per informar-lo de victòries i medalles aconseguides, però no per dir-li que no ha anat bé i que aquest fet, l'havia sorprès gratament. Sincerament, em va agradar la seva reflexió... Les coses no sempre surten com un vol, però no per això ens n'hem d'amagar quan no surten, sinó que cal aprendre dels errors i intentar millorar en el futur. 

Vull aprofitar aquesta entrada al blog, per agraïr a la Biblioteca de Martorell, a l'Antoni i a l'alcalde el seu suport per poder dur a terme la presentació. 

Us adjunto algunes imatges... 

Tot a punt!

Algú vol un llibre? Paradet a punt per a la venda!

En plena presentació acompanyada de l'Antoni Real i en Xavier Fonollosa

Signant el llibre de l'alcalde

Una coneguda entre el públic! Quina il·lsuió poder-hi compartir amb ella!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada