diumenge, 23 de novembre del 2014

L'inici de la nova temporada haurà d'esperar

Bona tarda a tots i totes,

si dijous us explicava que passava la revisió mèdica esportiva i que ja preparava la nova temporada, divendres, tot es va capgirar... De bon matí, abans d'anar a treballar vaig caure a casa i em vaig fer mal al braç. Vaig pensar que només era el cop, però finalment, com que no notava millora, al migdia vaig decidir plegar de la feina i anar al metge.

Després de fer-me unes radiografies, em van dir que no hi ha fractura i que es tracta d'una tendinitis bicipital esquerra (tendinitis al bíceps esquerre). Per tant, m'han immobilitzat el braç amb un cabestrell, he de fer repòs, prendre antiinflamatori i posar-me un gel/crema. Passats deu dies, he d'anar al traumatòleg per veure'n l'evolució.

Ara per ara doncs, freno la planificació de la nova temporada a l'espera de noves notícies. El temps de recuperació marcarà l'inici de temporada i els objectius que em pugui plantejar assolir enguany. Es farà el que es podrà!

Us mantindré al dia!!! Una abraçada!!!


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada