diumenge, 15 de març del 2015

14è Trofeu Meganeu i últim entrenament abans dels Campionats d'Espanya

Hola de nou a tothom,

aquest cap de setmana ha arribat la primera cursa de la temporada, el 14è Trofeu Meganeu, realitzada ahir. La veritat és que al contrari de l'any passat, la neu estava molt bé, ja que durant la nit havia nevat i a més a més, el temps també acompanyava.

Primer va ser el torn de la baixada de reconeixement, en la qual vam anar parant en alguns trams del traçat amb el Jordi, l'entrenador, per anar analitzant i comentant aquells aspectes a tenir en compte en el moment de la cursa. La veritat és que em vaig sentir força segura des de l'inici del traçat i això em va tranquilitzar una mica. Un cop acabada la baixada de reconeixement, vam tornar a agafar el telecadira i vam tornar a pujar a la pista per iniciar la cursa. L'any passat em vaig marcar l'objectiu de baixar el temps fet fa dues temporades, però no va ser possible, així que aquest any, ho volia tornar a intentar i ho vaig aconseguir. Vaig baixar amb un temps de 48'37 segons! Això volia dir que havia fet 3'52 segons menys respecte la temporada passada i per tant, havia superat el repte que m'havia plantejat. A més a més, el Jordi estava content perquè vaig anar seguint força la línia marcada pel traçat, un aspecte que hem treballat força en els últims entrenaments. Tot i així, em va dir que he d'aprendre a deixar-me anar una mica més i agafar més velocitat, perquè si porto una bona posició, no hi ha cap problema. Per tant, m'ho anoto per poder-ho millorar de cara a les properes competicions. En definitiva, va ser una bona cursa en la que vaig obtenir una bona primera posició, així que no em podia queixar.

Un cop acabada la cursa, vam agafar el telesquí i vam anar a fer entrenament tècnic a pistes per seguir fent exercicis encarats a la màxima pendent i perdent una mica més la "por" a la pendent i a la velocitat. La veritat és que, tot i que encara em falta practicar-ho força, cada vegada em sento més segura.

Avui, ha tocat entrenament de gegant a Roc Blanc, una pista en la qual, com ja he comentat en d'altres ocasions, em costa força agafar el ritme i encarar-me a la pendent. No és una de les meves pistes preferides... Tot i així, hem estat practicant el tema d'encarar-me a la màxima pendent, no perdre la línia, portar una bona posició i deixar córrer l'esquí per anar agafant velocitat. Al principi ha costat una mica, però poc a poc ho he anat aconseguint. No puc dir que m'hagi sortit bé del tot, però com diu el Jordi, puc estar contenta de la progressió que estic fent al llarg dels entrenaments d'aquesta temporada, ja que tot i que l'he començat tard i he entrenant molt poc, me n'estic sortint força bé. Ara sí que puc dir, que ha sigut l'últim entrenament abans dels Campionats d'Espanya... Comença el compte enrere!!!

Com sempre, us deixo un vídeo d'aquest cap de setmana.


Ara a descansar, veure els vídeos que vaig penjant per veure què cal millorar, assimilar tota la informació de cada un dels entrenaments i a pensar ja en els Campionats d'Espanya. Diumenge que ve... cap a Andorra!!!

Us mantindré al dia!!!! Fins aviat!!!!

2 comentaris:

  1. Bueno bueno.........jajajaj, me despisto unos dias de tu bloc y me encuetro con un monton de novedades, videos y buenas noticias ;)
    Enhorabuena Alba por ese trofeo, seguro que es el primero de otros tantos que vas a conseguir esta temporada....
    Estoy seguro que los campeonatos de España vas a estar a tope, y yo desde aqui apoyandote eh jejejej, asi que sigue en tu empeño y seguro que consigues todo lo que te propongas.
    Un abrazo y un besito del valenciano, Sergi....jajajaj, aunque supongo que te habras dado cuenta porque soy tu fan numero uno...
    Por cierto, mincanta el video ;p

    ResponElimina
    Respostes
    1. Me doy cuenta que eres un gran fan! Gracias, de verdad!!! Ver que hay gente que me sigue, me da fuerza para seguir adelante y luchar por conseguir mis propósitos! Un besazo Sergi!!!

      Elimina