dimarts, 26 de gener del 2016

Entrenaments matiners...

Hola a tots i totes,

com ja vaig comentar en l'entrada anterior al blog, s'acosta l'època de competicions i per tant, moment de fer els últims entrenaments encarats ja als diferents campionats. 

Així doncs, la setmana passada va tocar entrenar en traçat. Dissabte va ser el torn de l'slàlom i diumenge d'slàlom gegant. A dia d'avui, encara no hi ha prou neu com per obrir massa pistes i això comporta que, en lloc de poder entrenar tot el matí en un traçat, ens obrin les pistes a primera hora del matí i fer l'entrenament de 7 a 9, dues hores que cal aprofitar-les al màxim. Un cop s'acaba aquest entrenament, passem a fer tècnica a pistes per seguir millorant i avançant en aquells aspectes que fan falta.

He de dir, que a part d'entrenar a aquesta hora del matí, calia sumar-li que la setmana passada, la pista assignada per plantar el traçat, era l'estadi!!! La pista negra (la més difícil)!!! Quan ho vaig veure... mare meva!!!! Tot i així, era el que tocava i en les competicions, mai saps en quina pista et pot tocar, així que cal adaptar-se i a entrenar. 

Reconec que tampoc va ser un dels caps de setmana que millor he entrenat, vaig caure força, em vaig liar amb les portes... però bé, això m'ha de servir per seguir millorant, concentrar-me en la feina i seguir treballant perquè totes aquestes coses no passin un dia de competició. Per aquest motiu, aquest proper cap de setmana, l'últim abans dels Campionats de Catalunya, tornaré a ser a La Molina ben d'hora al matí per seguir treballant i millorant tot el possible.

Aquí us deixo algunes imatges perquè us feu una idea de com es veuen les pistes a les 7 del matí...

Vista de l'Estadi des del telecadira a les 7h
Vista panoràmica des de la meitat de la pista. L'estadi de dalt a baix...


Ben aviat, tornaré a ser per aquí per explicar l'experiència de la meva assistència com a convidada a la presentació del llibre "Converses de Neu" d'Antoni Real del programa "Temps de Neu" a TV3.

Fins aviat!!!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada