dijous, 7 de gener del 2016

Primer entrenament de l'any

Hola a tots i totes,

ja hem encetat el 2016 i... què millor que fer-ho esquiant? Doncs sí, a principis d'any ja tornava a ser a La Molina per fer el primer entrenament de l'any.

El primer dia, va tocar posar al dia al Jordi, l'entrenador, de tot el que havia après a Baqueira i posar-nos a treballar de valent. Vam fer entrenament tècnic a pistes per seguir millorant allò que no m'acaba de sortir i alhora seguir reforçant els aprenentatges ja "assolits".

El segon dia, ben d'hora, a les 7 del matí, ens van obrir una pista per poder entrenar amb traçat. Va tocar gegant i la veritat, és que per ser el primer dia de la temporada que passava per traçat, va anar força bé. Vaig passar unes quantes vegades entre els pals i la veritat és que des del primer moment em vaig sentir força segura. Un cop van obrir la resta de pistes, es va recollir el traçat i vam seguir amb més entrenament tècnic a pistes.

Finalment, el tercer dia, tornava a tocar entrenament tècnic i he de dir, que el Jordi estava força content perquè finalment em veia menys tensa dins la cadira i això va comportar que disfrutés molt més de l'esquí. Havia aconseguit sentir-me més segura i relaxada, un aspecte que feia molt que treballava i que em costava bastant d'assolir.

Ara, a seguir treballant perquè a principis de febrer és el torn dels Campionats de Catalunya i al març, els Campionats d'Espanya. Així doncs, a tope i a per totes!!!

Com sempre, us deixo amb unes imatges d'aquest primer entrenament de l'any.




Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada