dilluns, 14 de novembre del 2016

Revisió médica i Let's Snow BCN

Bona nit,

cada vegada és més a prop la nova temporada i ja feia unes quantes setmanes que havia anat a passar la revisió mèdica esportiva i les llicències ja estaven en marxa. Com sempre, la revisió mèdica va consistir en les pròves de cada any i el doctor em va dir que estava preparadíssima per encarar la nova temporada.

Amb tota la paperassa en marxa, ahir a la tarda vaig seguir escalfant motors al "Let's Snow BCN". Es tracta del Festival d'Esquí i Esports de Muntanya que es va celebrar durant tot el cap de setmana al Poble Espanyol de Barcelona. Allà vaig poder descobrir les darreres novetats del món de l'esquí. 

Hi havia un munt d'estands per visitar, així com també moltíssimes activitats per realitzar. D'una banda, tothom qui ho volgués, podia adquirir el forfait de temporada, també podia trobar productes turístics del moment i, a més a més, veure les darreres novetats de roba i material d'esquí.

D'altra banda, Let's Snow BCN també oferia durant tot el cap de setmana, activitats per a totes les edats: rocòdrom, tirolina, après ski, pista de gel, mushing (trineus tirats per gossos) i esquí amb patins de línia, entre d'altres. A més a més, també es podia gaudir d'una fira gastronòmica on degustar productes i plats típics de l'alta muntanya.

Jo hi vaig passar la tarda i vaig tenir temps de visitar els estands informatius de les diferents estacions d'esquí presents, d'altres parades de marques de material, punts informatius, etc. Després vaig anar a passejar pel recinte, ja que el Poble Espanyol, des del meu punt de vista és un lloc molt bonic, i vaig poder veure una carpa plena de botigues de roba, una zona on es podia provar d'anar amb "segway" i un espai on es projectaven diferents vídeos sobre el món de l'esquí.

Va ser una tarda diferent i molt entretinguda. Us deixo amb una fotografia de la Plaça Major, on hi havia tots els estands informatius.

Estands informatius de tot tipus a la Plaça Major


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada