dimarts, 11 de juliol del 2017

24h de Motociclisme i primers entrenaments físics

Hola a tots i totes,

un any més, quan arriben aquestes dates, toca fer una entrada al blog referent a les 24h de motociclisme a Montmeló, on hi participa el Jordi, el meu entrenador. Enguany es van celebrar el cap de setmana passat, concretament, del divendres 7 al diumenge 9 de juliol i com sempre, no vaig faltar a la cita. 

Dissabte a mig matí, vaig anar a buscar el Pau i la Mariona, els fills d'uns amics de la família i que ja m'hi havien acompanyat a l'edició anterior i ens vam dirigir cap al Circuit de Catalunya. El temps no acompanyava massa, va estar tot el dia canviant constantment: pluja, núvol, sol... una mica de tot. Tot i així, això no va impedir la celebració de la cursa, ja que com sempre diu el Jordi quan em toca competir, tothom ho fa en les mateixes condicions i cal adaptar-se'hi. Ell va ser l'encarregat de fer el primer relleu un cop finalitzada gairebé la primera hora i mitja de cursa. Aleshores, vam pujar a una espècie de "terrat" que hi ha sobre la zona de boxes i des d'allà teniem una gran perspectiva per poder-lo seguir. És molt emocionant!!!

Finalment, tot i algun problema durant la recta final van fer molt bon paper i, el més important... van lluitar fins al final.

Com ja comença a ser habitual, vaig aconseguir fer-me una fotografia amb el Jordi al fons en plena acció. Aquí la teniu...

Vista de del "terrat" situat sobre els boxes i el Jordi (moto de la dreta) en plena acció

Canviant ara de tema... ja han passat 6 mesos des de la intervenció a l'espatlla i cal tornar a preparar-se per a la nova temporada d'esquí. Per tant, ja he començat el treball físic. Avui he fet 45min d'exercici físic intens, que, segons la meva opinió, per ser el primer dia després de l'operació, no em puc queixar, no?

Primer de tot, he estrenat el "pedalier" que em vaig comprar fa uns dies i la veritat, és que crec que en faré molt bon ús. Un cop he fet una estona de cardio amb el "pedalier", ha sigut el moment de passar als exercicis més físics, ja sigués amb el TRX, fent flexions, o utilitzant peses, la cinta elàstica, la pilota medicinal, la "fitball" o l'aro. Per tant, he fet una mica de cada per anar recuperant sensacions i sincerament, n'estic contenta. Ara a seguir treballant!!!

Us adjunto unes fotos del material que he fet servir...

Estrenant el "pedalier"
Peses, pilota medicinal, "fitball", cinta  elàstica i aro
TRX

I fins aquí l'entrada d''avui. Us seguiré mantenint al dia!!! Fins aviat!!!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada