dijous, 14 de setembre del 2017

Revisió mèdica i llicència en marxa

Hola a tots i totes,

la pretemporada segueix i, com cada any per aquestes dates, avui ha tocat passar la revisió mèdica esportiva a l'Hospital "Sant Rafael" de Barcelona on el Dr. Bosch ja m'esperava per veure com m'havia anat la temporada passada. Ja es pensava qui sap on havia arribat i tot el que havia aconesguit, però la cara li ha canviat quan li he explicat que em van haver d'intervenir de l'espatlla. Tot i així, quan ha vist l'informe de l'operació m'ha comentat que vaig fer ben fet de no esperar a l'estiu, ja que la lesió s'hagués agreujat. 

Bé, anem a l'important... Després de posar-lo al dia, ha tocat pesar-me, prendre'm la pressió i connectar-me els electrodes per començar a pedalejar amb els braços com cada any. Quina sorpresa hem tingut! Cada any em diu que milloro però aquest any, em pensava que hauria empitjorat a causa de la intervenció i resulta que també he millorat! Quina alegria!!!

Els mesos passen i la neu s'acosta, així que també està en marxa la petició de la llicència per poder competir. Així doncs, enguany tornaré a pistes per seguir entrenant i aprenent tot el que calgui per seguir millorant dia a dia. 

Us deixo un parell d'imatges de la prova d'esforç d'avui... Fins la propera!!!


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada