dilluns, 13 de novembre del 2017

Publicació d'un llibre/diari

Hola a tothom,

avui us vull parlar de la publicació del meu primer llibre/diari que acaba de sortir a la venda. 

Ha sigut un procés llarg però des del meu punt de vista, l'espera ha valgut la pena. Ho haureu de confirmar aquelles persones que el llegiu...

Tot va sorgir d'un diari que vaig començar a escriure fa un temps on la idea, era plasmar les diferents experiències viscudes des que vaig començar fins ara i, a poc a poc, anar-lo ampliant amb totes les noves experiències viscudes. Era un diari per a mi, perquè amb el pas del temps, pogués rellegir tot allò que havia viscut. Sincerament, mai m'havia plantejat fer-lo públic, però tot i així, això va canviar... 

Un bon dia, li vaig deixar llegir tot el que havia escrit fins ara a algú molt proper i important per a mi i quan li vaig preguntar la seva opinió, la seva resposta va ser: "Quan ho publicaràs?". Li vaig respondre que no tenia pas la idea de fer-ho però a partir d'aquell moment, hi vaig començar a donar voltes fins que vaig decidir intentar-ho. El no, ja el tenia! Vaig buscar un munt d'adreces d'editorials, vaig contactar amb alguna persona que em pogués assessorar i finalment l'Editorial Stonberg de Barcelona s'hi va interessar. 

Després de quedar en vàries ocasions amb el Jordi, l'editor, per anar perfilant la publicació, ara ja ha sortit a la llum. Sincerament, no busco fama, ni guanyar grans quantitats de diners, sinó tot el contrari, senzillament vull transmetre que lluitar per allò que vols, tard o d'hora té recompensa. Cal tenir fites i fer tot el el que estigui a les nostres mans per aconseguir assolir el que ens proposem, no creieu?

Bé, totes aquelles persones que decidiu llegir el llibre, ja em donareu la vostra opinió. Sigui la que sigui, serà molt ben rebuda!

Hi ha vàries opcions de compra. Són les següents:

  1. Encarregant-lo qualsevol llibreria.
  2. Directament a la web de l'editorial: http://www.stonbergeditorial.com
  3. Trucant per telèfon a l'editorial: 933 435 562
  4. Escrivint-los un email a: stonberg@stonbergeditorial.com
  5. A www.amazon.es (clicant https://goo.gl/re3KtE el veureu).
  6. El dia de la presentació al Centre Cultural.

Us adjunto la invitació per a la presentació que serà el divendres 24 de novembre al Centre Cultural de Gelida i, evidenment, tothom hi té la porta oberta. 




Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada