diumenge, 3 de desembre del 2017

Presentació del llibre a Gelida

Hola a tothom,

voldria començar aquesta entrada al blog agraint a totes aquelles persones que van assistir a la presentació del llibre a Gelida. La sala del Centre Cultural era plena de gom a gom i em vaig sentir molt acompanyada per tota la gent assistent.

Recordo que era un dia estrany, jo treballava a l'escola, com qualsevol divendres i no vaig ser massa conscient de tot el que m'esperava fins que vaig arribar a casa i em vaig començar a preparar per a la presentació. 

L'acte va començar amb una introducció de l'alcalde de Gelida, en Lluís Valls, després van parlar el Jordi Castelló (editor) i en Francesc Garridor (prologuista) i finalment, va ser el meu torn. En el momet que em va tocar a mi, vam convidar al públic assistent a fer les preguntes que volgués i així, fer-lo partícep de l'acte. Cal dir que el públic va respondre molt bé i va fer aportacions molt interessants.

D'altra banda, i no podria ser d'una altra manera, vull agrair especialment la preseència del Jordi, el meu entrenador, a la presentació. De fet, a ell també el van fer sortir i també van poder-li fer preguntes. És un crack!!!

Va ser una vetllada nova per mi però, tot i els nervis, n'estic molt satisfeta del resultat final.

Espero que la gent que hi va poder assistir, també passés una bona estona. 

Us adjunto algunes imatges...

  
 


Abans de finalitzar aquest "post", voldria agraïr la difusió de la publicació del llibre. Gràcies a Ràdio Gelida (Finestra Gelidenca i Periscopi i Gelidenc), RTV Penedès, Alumni Blanquerna, La Bústia, FCEH...

En la propera entrada, per fi... comencem a esquiar!!!! Fins aviat!!!!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada