dijous, 14 de desembre del 2017

Dues xerrades molt profitoses

Hola a tothom!

A punt per marxar cap a Baqueira a la primera concentració de la temporada, avui toca parlar d'un parell de xerrades que he fet aquesta setmana. 

La primera, va ser una xerrada que vaig fer al "Grup de Parròquia" de joves a Gelida. El Jaume, un noi del poble, va contactar amb mi per proposar-m'ho i evidentment vaig estar encantada. De fet, més que una xerrada, va ser una conversa en la qual vam parlar dels somnis de cadascú, els reptes, etc. 

La segona, va ser a una escola d'Ullestrell on un dels mestres, és el Vicenç, un bon amic i la persona encarregada de preparar-me la part física. Em va proposar d'anar-hi un dia i just abans de marxar a Baqueira, m'ho vaig poder organitzar per poder fer-los una visita. Va ser una trobada breu però els alumnes van respondre molt i molt bé, se'ls veia molt interessats i molt participatius. 

Com sempre, ha sigut un plaer poder compartir aquestes estones. Aquí teniu una imatge de la xerrada a l'escola d'Ullestrell.


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada