dilluns, 11 de desembre del 2017

Tornada a pistes

Hola a tothom,

Gairebé un any després d'haver d'apartar-me de pistes a causa de la lesió a l'espatlla, fa uns dies, per fi va arribar el moment de tornar a la neu!!!! Que bé!!!! Quines ganes en tenia!!!! I, el millor... és que les sensacions van ser molt bones. 

El primer dia va servir per tornar a notar sensacions i veure com responia l'espatlla però a partir del segon, ja vam començar a treballar tècnica i a recordar alguns dels aspectes treballats abans de la lesió. 

D'altra banda, també vaig tenir l'oportunitat de provar el nou esquí de gegant de la marca "Salomon" que em va facilitar Amer Sports i al qual els hi estic molt agraïda. És molt bon esquí i des del meu punt de vista, m'hi estic adaptant prou bé.

També vaig poder compartir algunes baixades amb uns amics... va ser una tornada a la neu genial! Després de 5 dies d'esquí, estava molt contenta de com m'estava notant i, sincerament... tinc ganes de tornar a agafar el ritme a allà on ho havia deixat feia dues temporades. 

Així doncs, a seguir treballant!!! Us deixo un vídeo amb algunes imatges compartint unes baixades amb els amics que us he comentat.



Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada