diumenge, 18 de febrer del 2018

Més entrenaments tècnics

Hola a tothom,

aquest cap de setmana passat va tocar entrenament tècnic a pistes altra vegada. Dissabte, al llevar-nos estava nevant amb força i molt envoirat, així que vam començar l'entrenament a les deu del matí i no a les nou. De fet, tocava entrenament en traçat però a causa de la nevada, la pista no estava en condicions prou òptimes per poder plantar-hi els pals.

Cal dir que poc després de començar la classe, el temps va anar millorant i la neu estava espectacular. Van ser quatre hores d'entrenament molt productives. A la tarda també va nevar i diumenge, vam poder entrenar quatre hores més. Quina neu!!!

Un dels canvis que vam fer en aquests entrenaments va ser escurçar els estabilos. Segons el Jordi, perquè així m'obligo més a inclinar i carai! Si que cal inclinar per arribar a terra, sí... Fins i tot per baixar del telecadira em va costar agafar l'alçada! Jajajajaja. Vaig atropellar al Jordi baixant del telecadira de "Comella" i tot! Pobre... sort que tot va quedar en un ensurt. Bé, era qüestió d'anar-ho intentant i tard o d'hora acabaria sortint.

El genoll va millorant tot i que el dolor, encara que no és tant intens, persisteix... Aquesta setmana també ha tocat visitar al traumatòleg i em va arribar a dir que si no parava d'esquiar en el moment que comença el dolor, em faria deixar d'esquiar el que queda de temporada! Així que, li hauré de fer cas si vull aconseguir acabar la temporada! Seguiré treballant tot el possible per seguir avançant...

Aquí us deixo un vídeo diferent i divertit de la meva reacció després de les quatre hores d'entrenament... 

Fins la propera!!!


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada