dilluns, 18 de març del 2019

Penúltim entrenament de la temporada a La Molina

Hola a tothom,

després de la competició de la setmana passada, han tornat els entrenaments. Concretament, ha sigut el penúltim entrenament de la temporada a La Molina. 

Dissabte va tocar traçat de gegant a Solei, la mateixa pista on vam competir la setmana anterior. Al principi passava una mica lluny de les portes, calia treballar perquè no fos així i d'aquesta manera, perdre
menys segons en una cursa. Després hi vaig passar massa a prop, tan a prop, que vaig acabar "menjant-me" una porta i... a terra!!! Finalment, vaig trobar la progressió adequada tot i que, cap al final, vaig anar massa llarga en una porta blava i em va tocar rectificar ràpid i reprendre el ritme. Al principi, recuperar això, era impensable però ara, per fi ho vaig aconseguint! No sempre, però cada cop més. 

Un cop acabat l'entrenament en traçat, seguim amb la tècnia a pistes i un cop acabem, jo em quedo sola fent uns quants quilòmetres. De sobte, em vaig trobar amb l'Úrsula Pueyo, una gran atleta amb qui vaig tenir el plaer de coincidir en un Campionat a Baqueira, encara que va ser l'any que em van operar i jo no competia, tan sols vaig anar-hi de visita. Aprofitem per fer unes quantes baixades juntes i ella em dona sabis consells. És una persona extraordinària i espero poder tornar a coincidir en futures ocasions.

Diumenge no hi havia traçat, així que vam fer tècnia a pistes. Quan vam acabar d'entrenar i el Jordi ja va marxar, vaig fer una breu parada i després vaig tornar a fer alguns quilòmetres més. En aquesta ocasió, com que el Dídac, un bon amic i monitor de l'escola d'esquí, tenia una estona lliure, va decidir acompanyar-me. Les pistes no estaven en les millors condicions. Degut a les altes temperatures, la neu transaformava de seguida i es formaven moltes muntanyes de neu que dificultaven les baixades. No era gaire fàcil ni agradable trobar-se aquest tipus de neu... En fi, coses que passen!

Ara sí, tan sols queda el proper cap de setmana d'entrenament i després... arriben els Campionats de Catalunya i Espanya! Som-hi!!!

Com sempre, us deixo un vídeo del que ha donat de si aquest cap de setmana. No us el perdeu!!! 

Ah! I recordeu també, que si us ve de gust, em podeu escriure els vostres comentaris aquí blog. Escriviu-me i jo us respondré encantada!!!


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada