diumenge, 24 de març del 2019

Últim entrenament de la temporada a La Molina

Hola a tothom,

la temporada es va acabant i les properes setmanes arriben els campionats de Catalunya i d'Espanya. Per aquest motiu, aquest cap de setmana ha sigut l'últim entrenament de la temporada a La Molina. Els propers dissabte 30 i diumenge 31 de març, toca enfrontar-se als Campionats de Catalunya a Masella i la setmana següent, un parell de dies d'entrenament a les pistes de Baqueira Beret per acabar de polir detalls de cara als Campionats d'Espanya dels dies 8 i 9 d'abril, i després, a donar-ho tot durant els dos dies de competició.

Centrant-nos ens els entrenaments d'aquest cap de setmana, dissabte va ser el torn del traçat de gegant a la zona de Torrent Negre. En algunes ocasions, vaig anar allargant les corbes i perdia la línia, però ho viag anar treballant una baixada rere l'altra per tal d'anar-ho rectificant. A més a més, aquest cap de setmana, el Jordi em va demanar de treure els ferros que hi ha a baix els "estabilos" perquè no em freni tant i... caram, com relliscava!!! Tot i així, vaig acabar fent unes bones baixades en traçat i les  sensacions vna ser força positives.

Diumenge, va tocar eslàlom a Roc Blanc. Aquest entrenament ja em va costar una mica més, ja que en alguns moments queia i en d'altres em passava portes per no anticipar prou a temps... Però ho vaig seguir practicant fins que poc a poc anava sortint. 

Ara ja està tot a punt per encarar els campionats en condicions, i les sensacions amb les que he acabat, són força bones. Per tant, a intentar fer-ho el millor possible i a donar el millor de mi les propoeres setmanes. A veure què passa... Us mantindré informats i informades!!!

Us deixo un vídeo amb l'entrenament d'aquest cap de setmana. Fins la propera!!!


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada