dijous, 16 de gener del 2020

Primers entrenaments dins un traçat de la temporada 2019-2020

Hola a tothom,

ha començat el 2020 i el cap de setmana passat va ser el torn dels entrenaments dins un traçat. En aquesta ocasió, va ser en slàlom gegant. 

Hi va haver baixades molt variades al llarg del cap de setmana, des d'unes que semblava que anava prou bé, fins a d'altres que les podia millorar moltíssim. També hi va haver caigudes, això sí, sense importància i tenint clar que, caure forma part dels entrenaments i que cal aixecar-se i seguir-ho intentant una vegada rere l'altra. 

Al llarg dels entrenaments d'aquests dos dies, també m'he anat adonant d'alguns detalls que m'ajuden a seguir millorant i que la temporada anterior encara em costava adonar-me'n. Per tant, tot i que no estic satisfeta del tot d'algunes de les baixades fetes, estic contenta perquè després de bastant de temps, començo a notar algun petit canvi positiu que em permet seguir millorant poc a poc. 

Com sempre, us deixo un petit vídeo-resum de l'entrenament. Us animo a deixar-me comentaris al respecte! 


El proper cap de setmana... més!!!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada