dimarts, 8 de febrer del 2022

Primera competició de la temporada

Hola a tothom,

aquest cap de setmana passat, per fi, va arribar la primera competició de la temporada. Va ser al 11è GP CEAP BANCO DE SABADELL, 4rt Memorial Joan R. Tordera i Alda.

La veritat és que les sensacions han sigut força bones. Dissabte, a la prova de slàlom gegant, vaig sentir-me força segura i vaig intentar provar algunes de les coses treballades durant els entrenaments. Finalment, vaig aconseguir fer les dues mànegues millor del que em pensava i vaig obtenir una bona primera posició que em va permetre pujar al podi i, el més important, em vaig adonar que puc donar més de mi si intento arriscar i provar allò que vaig treballant als entrenaments per seguir avançant i no quedar-me a la meva zona de confort. Per tant, satisfeta de la feina feta, tot i ser conscient que sempre es pot millorar i cal seguir treballant.

Diumenge, va ser el torn de la prova de slàlom. En aquest cas, no vaig tenir tanta sort, ja que vaig acabar enganxant-me amb una de les portes a la primera mànega, vaig caure i vaig quedar desqualificada. Tot i així, el Jordi, l'entrenador, estava content perquè vaig provar coses que haviem treballat i això, en temporades passades, no ho feia.

En resum, estic contenta de la feina feta i ara toca seguir treballant de valent per encarar els Campionats de Catalunya del mes de març i els d'Espanya a l'abril.

Us deixo amb algunes imatges de la cursa d'aquest cap de setmana. Fins la propera!





Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada