dimarts, 11 de març del 2014

Calendari final de temporada, sponsor i donatius...

Hola,

com ja us vaig comentar ahir, encaro la recta final de la temporada d'esquí amb unes setmanes força intenses i si no, què en penseu del següent calendari?

- Dissabte 15 i 16 de març: Entrenament.
- Dissabte 22 i 23 de març: Cursa Social Meganeu (dissabte) i cursa Interclubs a Masella (diumenge).
- Diumenge 30 de març i fins dimecres 2 d'abril: Campionats d'Espanya.

Després d'aquests caps de setmana, si la neu encara ho permet... la idea és acabar de disfrutar de les últimes baixades de la temporada.

M'agradaria donar les gràcies a Rebeld que com a bon "sponsor", a principis de temporada em va regalar unes ulleres de sol i ara, m'ha facilitat el pressupost pel casc de competició que em vaig comprar aquest cap de setmana passat d'acord amb el reglament que diu que per a poder competir és necessari un casc totalment rígid i el que tinc, no ho és.

Tot i així, les curses/competicions, els entrenaments, el material, etc.., ara per ara surten de la meva butxaca, és a dir, les he de pagar jo, ja que el tema de trobar més "sponsors", com tot avui dia, està força complicat. Per aquest motiu vàries persones m'han comentat si els podria facilitar un número de compte per fer-hi una aportació i poder posar cada una d'elles el seu granet de sorra. Finalment he decidit fer-ho així i he obert un compte únic i exclusivament per al tema de l'esquí. Les suma de les aportacions que vagi rebent, em serviran per ajudar a pagar les curses/competicions que em queden aquesta temporada, els entrenaments, els desplaçaments, etc., i també per començar a planificar la propera temporada 2014-2015. Així doncs, qualsevol persona que estigui interessada en fer algun tipus d'aportació econòmica, per petita que sigui, serà ben rebuda i evidentment li estaré molt agraïda. El número de compte (La Caixa) és el següent:

                                        IBAN/BIC: ES82  2100  0162  2601  0152  8066

Sense res més a comentar per avui i donant-vos les gràcies per endavant a totes aquelles aportacions, ben aviat us informaré de com va la recta final d'aquesta temporada 2013-2014.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada