dimecres, 19 de març del 2014

Últims entrenaments, nou casc de competició i Masella de nit

Hola a tothom,

el cap de setmana passat va ser força intens... Dissabte al matí tocava entrenament de gegant a la pista de Solell, la qual ja hi vaig entrenar l'últim cap de setmana. Com ja havia comentat en entrades anteriors al blog, es tracta d'una pista vermella en la que em sento molt còmode. Vaig entrenar des de les nou del matí fins a la una del migdia i he de dir que l'estona em va passar volant. Un cop vam acabar, m'esperava el meu sponsor per donar-me el nou casc de competició, ja que com us vaig dir, el casc que tinc no em serveix per a competir perquè la part de les orelles és tova i la normativa diu que ha de ser totalment rígid. Aprofito per donar públicament les gràcies a "Rebeld" (sponsor). Després d'un bon matí d'entrenament i contentíssima amb el meu nou casc, va arribar l'hora d'anar cap a casa a dinar i recuperar forces per l'esquiada nocturna a Masella.

Cap a les sis de la tarda i havent descansat una mica, vaig anar cap a l'estació d'esquí de Masella. Quan hi vaig arribar encara era de dia i juntament amb el meu germà i uns amics vam comprar els forfaits de nit i vam començar a fer algunes baixades. La veritat és que veure com es ponia el Sol mentre esquiàvem va ser una experiència fantàstica, la qual va deixar unes imatges per emmarcar (algunes d'elles les veureu al vídeo que us adjuntaré més avall). Un cop fosc, es van encendre els focus de l'estació i vam seguir esquiant. Mai havia esquiat de nit i no sabia molt bé què em trobaria ni quines sensacions tindria, però he de dir que ho vaig passar molt bé. L'endemà m'esperava un nou entrenament, així que després de l'esquiada nocturna, vaig tornar cap a casa a sopar i a dormir.

Diumenge a les nou del matí, el Jordi ja m'esperava per anar a fer el que seria l'últim entrenament abans dels Campionats. Aquesta vegada tocava slàlom a la pista de Roc Blanc, aquella pista vermella on se'm va trencar la cadira fa unes setmanes i on em costa força adaptar-m'hi, però cada vegada m'hi vaig trobant més bé. Tot semblava anar amb normalitat fins que vam haver de plegar abans d'hora, ja que van tancar els telecadires d'algunes zones per culpa del vent (entre elles, Roc Blanc) i en lloc de fer les quatre hores d'entrenament, només en vam poder fer dues. En vistes de que no podria seguir entrenant, vaig decidir anar cap a Pista Llarga (la pista verda des d'on comencem sempre a esquiar) i juntament amb el meu germà i els seus amics, vam pujar fins a Comella (pista vermella) per seguir esquiant per lliure. La neu ja estava molt trepitjada i es començava a girar vent també cap a aquella zona, així que vam baixar per Comella i vam enllaçar amb Estadi (pista negra) per tornar a Pista Llarga i marxar ja cap a casa.

De cara a la setmana vinent, tenia previst participar a la Cursa Social Meganeu i a la cursa Interclubs de Masella, però finalment són el mateix dia i he decidit participar a la Interclubs. Si per horaris tingués temps d'arribar a la Cursa Social, doncs participaria a les dues curses. La setmana que ve ja us explicaré què he pogut fer...

Us deixo un vídeo amb imatges dels entrenaments d'aquest cap de setmana, el nou casc de competició i l'esquiada nocturna a Masella.




Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada