dilluns, 10 de març del 2014

Recta final d'entrenaments abans dels Campionats

Hola a tothom,
ja encaro la recta final d'entrenaments abans dels campionats... Ja queda menys d'un mes!!! 

Aquest cap de setmana passat vaig entrenar a Solell, una altra pista vermella igual que Roc Blanc, però en la qual m'hi sento més a gust.

L'entrenament va ser de gegant i la veritat és que estic molt contenta de com va anar. Em vaig sentir molt còmode des de la primera baixada que vaig fer pel traçat i a mesura que anava agafant més seguretat, poc a poc el Jordi em corregia aquells errors que em feien perdre més temps. Ell també va estar molt content de com va anar l'entrenament, o això és el que em va dir! ;-) Això sí, vaig acabar agotadíssima i l'endemà, amb unes agulletes... El Jordi diu que això és molt bo, si ell és l'entrenador, li faré cas, no? Jejeje. 

Un cop va acabar l'entrenament, vaig anar a comprar un casc nou, ja que el que em vaig comprar a principis de temporada, té la part de les orelles toves i resulta que per competir, el reglament diu que el casc ha de ser totalment rígid! Però bé, ara en tinc dos, un tunejat (ja us ensenyaré com ha quedat quan estigui enllestit) i que faré servir per entrenar i competir, i l'altre que utilitzaré quan vagi a esquiar per lliure.

Aquí us deixo un vídeo d'una de les baixades que vaig fer pel traçat. 


Bé, la setmana vinent més entrenaments i . . . a topeeeeeeeeeeeee! Fins la popera!!!


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada