dimarts, 25 de febrer del 2014

Més entrenament

Hola,

aquest cap de setmana hi va tornar a haver entrenament. I què millor que fer-lo altre cop a la pista de Roc Blanc, on l'última vegada hi va haver tantes anècdotes? Per cert! La cadira ja està arreglada, eh? Ha quedat com nova! He de dir però, que tot i ser a la mateixa pista, la zona no era la mateixa, ja que l'altra vegada l'entrenament va ser a la zona inferior i aquest cap de setmana es va fer a la zona superior

A la zona assignada hi havia tres recorreguts, és a dir, eren tres els clubs que vam entrenar. I... en un d'ells em vaig trobar dos dels nois que van participar als Campionats de Catalunya del passat mes de gener a la Molina! Em va agradar retrobar-me amb ells, comentar el recorregut, la pista, què havien fet des d'alehores, si havien participat en altres competicions, etc. A més a més, des del meu punt de vista, poder veure com ho feien va ser molt bo, ja que em va permetre veure els errors que a vegades un no s'adona que fa.

Sense res més a comentar per avui, aquí teniu el vídeo d'aquest últim entrenament.


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada