dimarts, 11 de febrer del 2014

Cap de setmana d'entrenament amb anècdotes i entrevista a RTV Vilafranca

Hola!

Aquest cap de setmana passat hi va haver entrenament. Un cap de setmana que va començar divendres al vespre quan vaig pujar cap a La Molina i així, l'endemà ja era allà i no havia de matinar tant. El matí de dissabte, ja va començar amb anècdotes. Quan em vaig llevar, feia molt de vent i després d'anar-nos enviant missatges amb l'entrenador per saber quina era la previsió, és va decidir que no es plantaven pals, ja que la majoria de pistes estaven tancades pel fort vent i no semblava que la cosa hagués de canviar. Així doncs, el dissabte no es va poder fer l'entrenament d'eslàlom que hi havia previst i al matí vaig aprofitar per anar a fer una volta per Puigcerdà i a la tarda em vaig quedar a casa. 

Diumenge, el temps havia canviat i l'entrenament era de gegant. La pista assignada aquesta vegada, no era la de Pleta, una pista blava, sinó que ens vam traslladar a una pista vermella anomenada Roc Blanc, on es va muntar el traçat a la part de baix. La qüestió és que el traçat començava amb un troç de "mur", és a dir, un petit tram de força pendent i després es suavitzava una mica. Primer de tot, per arribar al punt d'entrenament i entrar al traçat va costar una mica perquè feia una mica de pendent i en lloc d'anar endavant anava enrere i no aconseguia arribar-hi. Finalment, amb l'ajuda de l'entrenador i un parell de monitors més que em van empènyer, vaig aconseguir entrar al traçat. Un cop feta la primera baixada, se suposava que ja ho tenia més o menys controlat i no hi havia d'haver cap més incidència, però la segona vegada, com que ja sabia que havia d'agafar embranzida per entrar al traçat, en vaig agafar massa i vaig "atropellar" al Jordi, vam acabar els dos a terra, sense haver-nos passat res i rient. L'entrenament prometia, i tant que prometia!!! Perquè això no era tot! A la següent baixada, vaig passar la primera porta, vaig girar massa i aleshores l'única manera que se'm va acudir per arribar a la següent, va ser baixar recta... I vaig baixar recta, però per terra i fent alguna que altra volta... tant que em vaig carregar la cadira! Sense cap més altre conseqüència, ja que no em vaig fer mal, però quan el Jordi em va ensenyar lo de la cadira, em volia fondre! És nova! Sort que es pot arreglar...
Imatge de la cadira trencada

A part d'aquestes anècdotes que no s'obliden, n'hi va haver una altra de molt interessant, i és que el Roger Clanchet de "En ruta outdoor" (un blog molt interessant que us recomano visitar) va venir a gravar alguns moments de l'entrenament i a fer-me unes preguntes i ben aviat en tindrem els resultats del reportatge que en farà que evidentment, compartiré al blog. És un crack! Fins i tot em va posar una càmera GoPro primer a la cama, després al cos i finalment a l'estabilo per poder tenir altres perspectives. 
Amb el Roger, de "En ruta outdoor"
Després d'aquest mogut cap de setmana, ahir dilluns, vaig anar a RTV Vilafranca, ja que tenia una entrevista al magazin, presentat per la Clara Sanmartín, "Penedès Gamma Extra". Més concretament, dins l'apartat quinzenal de la "Penedesfera", on en Daniel Garcia Peris, escull un blogger i se li fa una entrevista al protagonista i es parla de la seva temàtica. Va ser una entrevista molt amena i realment, en vaig sortir molt contenta. A continuació us en deixo l'enllaç per poder-la escoltar.


A l'apartat "Aparicions públiques" d'aquest blog, trobareu l'enllaç al programa "Penedès Gamma Extra" on en podeu escoltar-ne el programa sencer.

2 comentaris: