dilluns, 3 de febrer del 2014

Notícia i entrevista al programa Gelida amb Veu de Radio Gelida

Hola de nou,

el passat cap de setmana, al programa matinal "Gelida amb Veu" de Radio Gelida, el qual en formo part de l'equip d'informatius juntament amb la Maria Coma, la Maria Manzano i la Pilar Viñals, es feia ressò dels Campionat de Catalunya d'Esquí Alpí Adaptat celebrat a La Molina.

Dins el bloc d'informatius, presentat per la Maria Coma i jo, una de les notícies era l'objectiu que vaig assolir dins el Campionat. En el següent link, a part de la notícia, podreu escoltar-ne també les valoracions del meu entrenador, en Jordi, sobre tota la meva trajectòria des que vaig començar a esquiar ara fa tres temporades fins ara.


Posteriorment, a l'apartat de l'entrevista, presentat també per la Maria Coma se'm va proposar ser la persona entrevistada i així explicar les meves vivències viscudes fins ara en el món de l'esquí, així com també fer-ne un balanç general. A l'entrevista, també hi va participar el Ferran, el meu germà, per tal de poder tenir també una visió externa de tot allò viscut fins al moment. A continuació, també us en deixo l'enllaç.

"Entrevista al programa Gelida amb Veu de Radio Gelida"

A l'apartat "Aparicions públiques" d'aquest blog, trobareu el programa sencer de "Gelida amb Veu", amb l'informatiu, l'entrevista i la tertúlia. Us recomano que l'escolteu!

2 comentaris:

  1. Hola Alba,

    Gràcies per afegir-te a la Penedesfera www.penedesfera.cat, la comunitat de bloguers de l'Anoia, l'Alt i el Baix Penedès i el Garraf.

    T'agrairíem que per a difondre i augmentar la xarxa facis un link del teu blog cap al portal. A la barra lateral trobaràs logos i consells per millorar la visibilitat a la Penedesfera.

    Recorda que al web trobaràs tot un seguit d'eines per tal de millorar la comunicació i la participació entre els penedesencs a internet.

    Salutacions i felicitats pel blog!

    Daniel García Peris
    www.danielgarciaperis.cat

    ResponElimina
  2. Gràcies pel teu missatge Daniel! Encantada d'haver-me afegit a la Penedesfera! Ja he creat un link cap al portal. Salutacions!!!

    ResponElimina