dilluns, 23 de febrer del 2015

Nova aportació econòmica!










Hola a tots i totes de nou!!!

Fa uns dies us vaig comentar que aviat us donaria una bona noícia. Doncs per fi ha arribat el moment. El cas, és que he aconseguit una nova aportació económica per part del "Patronat d'Esports" de l'Ajuntament de Gelida. Així doncs, com no podria ser d'una alta manera, volia fer una entrada al blog per explicar-vos-ho. 

La veritat és que no ho esperava, ja que com us havia anat explicant en alguna entrada anterior, des  de que va acabar la temporada he anat cercant diversos llocs per veure si aconseguia alguna cosa pero no havia tingut èxit i finalment, fa uns dies em van comunicar des del "Patronat d'Esports" que podia comptar amb la seva aportació. Quina al·legaria!!! Qualsevol aportació, per petita que fos, era un granet de sorra més per donar-me força i seguir lluitant per aconseguir els meus objectius d'enguany, ja que una temporada d'esquí, no és barata de per sí, i si li sumem entrenament, competicions, viatges, etc... Encara menys!

Així doncs, des d'aquí vull agraïr amb tota sinceritat al "Patronat d'Esports" de l'Ajuntament de Gelida pel seu gest. M'omple moltíssim poder dir que sóc de Gelida, m'agrada el meu poble, em sento a gust amb cada un dels seus racons, amb la gent que hi viu, etc. M'enorgulleix poder dir d'on sóc i que des de l'Ajuntament se'm dóna aquest suport. De nou, gràcies!

Properament, us explico més sessions d'entrnament! Estigueu atents i atentes!!! Fins aviat!!!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada