dijous, 19 de febrer del 2015

Temporada iniciada

Hola a tothom,

per fi he pogut començar una nova temporada! La lesió m'ha fet esperar una mesos, però per fi va arribar el dia de retrobar-me amb la neu i veure com responia el braç.

El primer dia, amb el Jordi, l'entrenador, vam anar a fer unes quantes baixades per recuperar sensacions i d'aquesta manera poder començar a notar com em sentia després de la lesió i decidir si podria afrontar de nou les campionats que m'havia plantejat enguany. 

La resposta va ser més que positiva, axí que al cap d'un parell d'hores, ja erem entrenant a Roc Blanc, una pista amb força desnivell i que, personalment, no m'acaba de fer el pes... Tocava entrenamet de gegant i em va costar una mica agafar el ritme, de nou però l'endemà, a l'entrenament d'eslàlom a la mateixa pista, semblava que ja anava agafant el ritme. 

El Jordi em va dir que per ser els primers entrenaments de la temporada i amb els entrebancs que havia tingut que m'havien fet tornar a pistes més tard del previs, podia estar contenta de com havia anat, així que si ell ho diu, li farem cas, no?

Aquí us deixo algunes imatges de l'entrenament. Properament... més notícies i més entrenament!

Fins aviat!!!


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada