dijous, 12 de febrer del 2015

Bones notícies!!!

Hola de nou a tots i totes,

ja han passat més de dos mesos de la petita lesió a l'acròmion esquerra (la part més superior de l'escàpula) i sembla que tot es va encaminant. Ahir vaig tenir visita al metge i per fi tinc bones notícies! Només em queden 3 sessions de rehabilitació que acabaré en pocs dies i a més a més, aquest cap de setmana ja puc començar a esquiar!!! Així doncs, ja ho tinc tot a punt per pujar cap a la Molina dissabte a primera hora del matí, fer unes quantes baixades a veure com em noto i si tot va bé i les sensacions són bones, haurà arribat l'hora d'entrenar, ja que si em noto al 100% per competir, d'aquí poc més d'un mes m'esperen els Campionats d'Espanya a Andorra i poc després, els Campionats de Catalunya a la Molina!

D'aquí a un mes torno a tenir visita al metge per veure com m'he notat i a veure si ja us puc dir que tinc l'alta definitiva. De moment, afegeixo més "tics" a la llista d'objectius que em vaig plantejar fa unes setmanes quan ja vaig poder tornar a la feina:

✅ Tornar a la feina

 Acabar la rehabilitació

✅ Tornar a esquiar

 Tenir l'alta mèdica

Bé doncs, resumint... aquest proper cap de setmana serà clau per poder veure i decidir si estic en les condicions necessàries per poder afrontar els propers entrenament i competicions. Creuem els dits perquè sigui així!!! Quins nervis!!!

Us mantindré al dia i espero que la setmana vinent, us pugui penjar ja algun vídeo o algunes fotografies d'aquest cap de setmana i poder dir per fi, que, tot i que una mica tard, ja hauré iniciat la temporada d'esquí 2014-2015!!!

Ah! I estigueu atents perquè segurament, en breu us podré comunicar una altra bona notícia!

Una abraçada!!!

2 comentaris:

  1. Ei hola Alba, soy Sergi....jejejej, creo que ahora ya no soy tan anonimo,
    mincanta ver que vas tachando "tics" de tu lista.
    Ahora a ver si todo va bien , te encuentras a gusto esquiando y empiezas a prepararte para esos campeonatos.
    Espero seguir leyendo buenas noticias al respecto y desde aqui te mando todo mi apoyo y un poquito de energia positiva :)
    Un besito y mantennos informados .

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola de nuevo Sergi!!! La verdad es que yo también estoy muy contenta de poder ir tachando "tics". Por lo que respecta a la vuelta a la nieve, este fin de semana en pistas me he encontrado muy a gusto y las sensaciones han sido muy buenas, así que creo que ya puedo decir que estoy preparada para seguir entrenando para los campeonatos. Te recomiendo que sigas de cerca el blog porqué en cuanto tenga un ratito libre, lo actualizaré para contar como ha sido mi reencuentro con el esquí. Además, pronto anunciaré una noticia, así que no te lo pierdas!!!
      Gracias de nuevo por tu apoyo y hasta pronto! Otro besito para ti y tranquilo que os mantendré informados. ;-)

      Elimina