dijous, 3 de desembre del 2015

Per fi comença una nova temporada!!!

Hola a tots i totes,

per fi ha arribat la neu i com no podia ser d'una altra manera, ja he anat a fer les primeres baixades de la temporada. 

Va ser diumenge passat, a primera hora del matí. La meva família i jo vam agafar el cotxe i vam pujar cap a La Molina. Fins i tot, es va animar a venir el meu tiet, amb qui vaig esquiar durant tot el matí. La veritat és que no hi havia moltes pistes obertes i vam trobar alguna que altra placa de gel, però això sí, el temps acompanyava, així que va ser una bona primera jornada d'esquí.

Vam passar per tot tipus de pistes i augmentant cada vegada més el grau de dificultat. Vam començar a "Pista Llarga" (verda), vam seguir per "Quatre Camins" i "Volta a la Muntanya Sagrada" (blaves) i vam acabar fent "Comella" (vermella) i "Estadi" (negra). No vam parar ni un segon, ja ho veieu!!!

Com sempre, vaig cure alguna que altra vegada, això sí, caigudes sense importància. Què seria de mi sense les típiques caigudes? Jejeje.

Demà divendres, ja torno a pujar-hi i hi estaré fins dimarts!!! Cal aprofitar tots els dies possibles per començar a posar fil a l'agulla a la nova temporada!!!! Així doncs, estigueu atents la propera setmana a la crònica d'aquests propers quatre dies d'esquí. Aquesta temporada, com no podia ser d'una altra manera... Promet!!!

Avui us deixo amb la primera foto de la temporada!!! Fins la propera!!! Una abraçada!!!

Primera jornada d'esquí acompañada del tiet

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada