divendres, 11 de març del 2016

Últims entrenaments previs als Campionats d'Espanya, segona part de la Cursa Iberdrola i més imatges per TV3 / Esport 3

Bona nit,

el cap de setmana passat vaig fer els últims entrenaments a La Molina, abans de marxar cap als Campionats d'Espanya la propera setmana.

Abans d'anar a entrenar, però, divendres va tornar a venir TV3 per seguir amb la gravació d'imatges per al reportatge dels programes "Capacitats" d'Esport 3 i "Temps de Neu" de TV3. Aquest cop van venir al meu poble, Gelida i van estar gravant l'assaig d'Esbart i posteriorment, la preparació i posterior enrregistrament de l'informatiu setmanal de Ràdio Gelida. La veritat, és que igual que la gravació a La Molina la setmana anterior, aquesta setmana també va ser un èxit i les nenes de l'Esbart van sortir d'assaig encantadíssimes. Aquí teniu algunes imatges extretes de les gravacions.


   

   


Ara sí, tocava marxar cap a La Molina a entrenar. Dissabte, no em vaig sentir massa còmode a l'entrenament... Suposo que sempre hi ha dies de tot, no? No vaig acabar molt satisfeta, però encara quedava el diumenge! A més a més, diumenge tocava competició de nou. Calia acabar la prova de la  "Cursa Iberdrola" que s'havia suspès la setmana anterior. Tot i que vaig estar esquiant més bé que el dissabte, vaig fer una bona sortida però vaig tornar a caure. Em vaig aixecar però ja em vaig posar nerviosa i vaig tornar a caure i finalment em vaig saltar una porta. Així doncs, desqualificada de nou. Què hi farem? Coses que passen!!! A la propera, ho intetnarem fer millor.

Un cop desqualificada, vaig marxar amb el Jordi, l'entrenador, a fer entrenament tècnic a pistes i a diferència del dia anterior, com ja he comentat, em vaig sentir molt més còmode. Per tant, tot i quedar fora de la cursa, no tot era negatiu!

Finalment, quan vaig passar per l'escola d'esquí abans de tornar cap a casa, em van dir que la setmana anterior, no es devia comptar la segona mànega perquè tenia allà una medalla! Havia quedat primera i jo sense saber-ho! Mireu... això és el que em tenien guardat.

  

Bé doncs, tot i no ser un dels millors caps de setmana d'entrenament, havia arribat el moment de recollir tot el material, revisar que no em deixés res i tornar cap a Gelida.

La propera fita, els Campionats d'Espanya a Sierra Nevada i les proves d'accés a l'equip nacional. A donar-ho tot! Diumenge.... cap allà!!! Som-hi!!! Us seguiré mantenint al dia!!!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada