dimecres, 2 de març del 2016

Cursa Iberdrola i primeres gravacions de TV3 / Esport 3

Hola a tothom!

aquest cap de setmana passat hi ha hagut temps per tot. Dissabte, va tocar participar a la primera prova de la cursa Iberdrola, l'eslàlom. Havia nevat tota la nit, però la neu no estava en les millors condicions i no vaig parar de caure... No em sentia segura i al principi de la primera mànega no em sentia preparada per baixar. Tant insegura estava, que fins i tot, el Jordi em va preguntar si volia fer-ho o no. Finalment, vaig acabar baixant i la vaig finalitzar sense passar-me cap porta. Això sí... se'm va fer llarguíssim el traçat!!! Per tant, podia passar a la segona mànega.

Com que hi havia molts participants, vam decidir anar a fer unes baixades per relaxar-me i recuperar sensacions i confiança. Tot i així, seguia sense dsfrutar i estava molt tensa. Finalment, va arribar el torn de la segona mànega, però només començar, vaig caure i em vaig saltar una porta. Així doncs, vaig acabar desqualificada. L'endemà ho tornaria a intentar en la prova d'eslàlom gegant.

Diumenge, va tocar matinar de nou. A més a més, havia quedat amb TV3 per començar a gravar algunes imatges pels reportatges dels programes "Capacitats" i "Temps de Neu". Resulta que havien contactat amb mi la setmana anterior per si hi estaria interessada i hi vaig accedir encantadíssima. Així doncs, se suposava que vindrien a gravar la segona prova de la cursa Iberdrola. El problema ens el vam trobar a l'arribar a Roc Blanc, la pista on es feia la competició. Se'ns va dir que quedava suspesa fins al proper cap de setmana perquè havia seguit nevant tota la nit i no havien pogut deixar la pista en condicions. Així doncs, vam haver de canviar de plans.

En vistes de la situació, vam decidir dirigir-nos a Pista Llarga amb el Jordi i, juntament amb TV3, vam anar a fer entrenament tècnic i vam aprofitar per gravar algunes imatges. L'experiència va ser genial, van gravar l'entrenament amb diverses càmeres i des de diversos punts de vista i van fer-nos unes quantes preguntes tant al Jordi com a mi.

La propera setmana, torna l'entrenament i la prova suspesa de la Iberdrola. Per anar fent boca d'algunes de les imatges de la gravació, aquí us deixo algunes fotografies del rodatge a La Molina. Què us semblen? La propera setmana... més!!! Som-hi!!!

 

 

 


2 comentaris:

  1. Ara sí que estàs ocupada, eh? Nena, tu vas néixer per a fer grans coses. Canya i no t'aturis per res! Continua així!!! :D

    ResponElimina