dimecres, 28 de març del 2018

Campionats de Catalunya i 2n dia de gravació amb TV3

Hola a tothom,



aquest cap de setmana vaig participar als Campionats de Catalunya al Pas de la Casa (Andorra). Sincerament no estic gens satisfeta de com ha anat. Dissabte era el torn de la prova d'eslàlom i ja no vaig fer una bona primera mànega i a més a més quan ja arribava al final, em vaig saltar l'ultima porta. El més greu és que no me'n vaig ni adonar! Així que, desqualificada. 

Vaig tenir l'oportunitat de fer una segona mànega ja que aquest campionat estava dins d'una prova interclubs que et permetia participar en les dues mànegues. Ja no m'hi jugava res per tant, calia prendre'm-ho com un entrenament més de cara als campionats d'Espanya de la següent setmana. Tot i així, vaig caure vàries vegades més, vaig anar rectificant fins al punt de tornar a caure i anar a parar a un tou de neu que em va apartar de la porta que venia i me la vaig tornar a saltar. La feina va ser sortir d'aquella neu tant tova, m'arribava a la cintura!!! Ara si que ja no hi havia res a fer... 

El temps no va acompanyar, no va parat de nevar i les màquines trepitjaneu no van poder passar per la pista, així que hi havia molts tous de neu que no permetien esquiar en unes grans condicions i a més a més, hi havia molta boira, però això no era excusa. Ara tocava reflexionar i l'endemà, encarar la prova d'eslàlom gegant amb les màximes ganes i energies per intentar aconseguir fer dues bones mànegues i obtenir uns bons resultats almenys en la segona prova dels Campionats.

A la tarda, el Jordi, l'entrenador, em va enviar un missatge per dir-me que l'endemà es tornaria a fer una prova d'eslàlom, ja que les condicions de neu no eren oportunes per dur a terme l'eslàlom gegant. Doncs resulta, que diumenge tampoc hi va haver sort. El temps seguia sense acompanyar, hi havia molts tous de neu, boira, etc., i a la primera mànega ja em vaig tornar a saltar una porta. Per tant, desqualificada de nou. La part positiva, és que en aquella ocasió si era conscient que me la saltava, anava tard de línia i em va ser impossible passar-la per on ho havia de fer. Tot i així, vaig seguit passant la resta de portes correctament. Encara que sabia que em quedava fora, almenys, volia acabar el traçat. Igual que ahir però, vaig poder participar en la segona mànega. La boira havia escampat i s'aclaria una mica el cel, tot i que seguia nevant. Es van formar moltíssimes banyeres al traçat i estava realment complicat, però tot i així, vaig aconseguir fer una bona segona mànega i la vaig acabat sencera. Ja era hora!!! Els Campionats de Catalunya havien acabat. Enguany sense premis, però amb moltes lliçons apreses i que calia seguir treballant. Aquí us deixo una imatge del traçat. Bé. el que es veia del traçat...


Canviant de tema, dilluns vaig tornar a la Cerdanya, concretament a l'aeròdrom, per tal de seguir gravant el reportatge que us vaig comentar fa uns dies del programa "Temps de Neu" del canal Esport3. Al principi no em feia massa gràcia això d'anar en avioneta, però finalment em vaig animar i no me'n penedeixo gens, va ser una experiència diferent i molt engrescadora. El proper dijous, a les 22'30h en podreu veure el resultat al canal Esport 3.

Ara a descansar i divendres, cap a Baqueira a entrenar el cap de setmana pels Campionats d'Espanya de la propera setmana. A veure si surten millor! A per totes!!!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada