dimarts, 13 de març del 2018

Primera cursa de la temporada

Hola a tothom,

ja ha passat la primera cursa de la temporada, el Gran Premi CEAP Hellowside Iberdrola Interclubs a La Molina.

El primer cap de setmana de març va tocar descansar però aquest cap de setmana, he tingut l'oportunitat de tornar a competir després de la intervenció de l'any passat. Dissabte va ser el torn de la prova d'eslàlom i quan vaig arribar al final, em van dir que m'havia saltat una porta i per tant, quedava desqualificada. Quina ràbia!!! Tot i així, després em van cridar al podi i tampoc ho vaig entendre massa... Una medalla per mi? No estava desqualificada? Com s'entenia? Sincerament, no en vaig treure l'entrellat però era el moment de pensar ja en la prova de gegant de diumenge. 

Tant la prova d'eslàlom com la de gegant van ser tan sols d'una mànega, ja que hi havia molts participants i a més a més, diumenge se li sumava que el temps no acompanyava gaire perquè feia molt de vent. La veritat, és que no teniem molt clar si es duria a terme la cursa, ja que fins i tot, van aturar els telecadires per culpa del vent! Finalment, tot i que seguia bufant amb força, es va poder celebrar la competició.

Diumenge doncs, es va dur a terme la prova de gegant i la veritat és que tant sols començar ja la vaig liar... al portilló de sortida se'm va liar l'estabilo amb el cable dels auriculars d'un dels organitzadors. Ja us podeu imaginar la situació... surto tota decidida i començo a notar alguna cosa que m'estira però jo podia més, vaig estirar fins a arrencar-los i em vaig desestabilitzar. El resultat... caiguda! Els organitzadors em van dir que no havia sigut culpa meva el fet que hi hagués el cable allà la mig i que per tant, podia tornar a sortir. Vaig començar de nou i tot i que una mica descontrolada, poc a poc vaig anar rectificant i cada cop anava agafant més confiança i baixant millor. El resultat... medalla! I aquesta vegada, ben merescuda perquè havia acabat el traçat i no m'havia saltat ni una porta! A més a més, el Jordi estava content també, ja que em va dir que ja era hora que sortís a fer la cursa amb ganes i no a passejar. Anem millorant, no? 

Ara a descansar i la propera setmana, últim entrenament de la temporada abans d'encarar els Campionats de Catalunya i d'Espanya. Som-hi!!!

Us deixo una foto amb tot el que em van regalar a l'entrega de premis... Fins la propera!!!




Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada