divendres, 8 de febrer del 2019

Més entrenaments

Hola a tothom,

el cap de setmana passat van continuar els entrenaments. Dissabte va nevar tot el dia, però això no va impedir entrenar en traçat, en aquesta ocasió d'eslàlom. No va ser un dels millors dies d'entrenament, de fet, no vaig pensar ni en gravar-ne cap mostra. Em vaig passar de línia en la majoria de portes, vaig caure en d'altres, etc. En fi, un mal dia el té tothom, però cal seguir treballant per anar millorant de cara al campionats dels propers mesos de març i abril.

Va donar la casualitat que vaig coincidir amb en Sergi, un dels monitors de la primera temporada i vam aprofitar per fer alguna baixada plegats. En una part del video que adjunto es veu la baixada però no se'm veu a mi perquè era jo qui duia la càmera. I la pista... l'"Estadi"!!! A més a més, cal dir que feia força vent i en algun moment costava controlar l'esquí, però tot i així, va ser una bona baixada.

L'endemà, el dia no va millorar i va tocar entrenament tècnic a "Pista Llarga". Quan vam decidir anar a la pista de "Trampolí", hi havia molta gent i el telecadira que pensavem agafar també l'havien tancat pel vent... Ens va tocar remar un caminet per tornar a "Pista Llarga"!!!

Un cop acabat l'entrenament, sort que tenia bona companyia per seguir fent unes quantes baixades. El Joaquim i jo vam estar tooooot el dia a "Pista Llarga" i al final començava a ser avorrit no poder-se moure d'allà! Però bé, va servir per seguir fent exercicis tècnics i anar polint cosetes. En aquest cas, la baixada la grava el Joaquim i així se'm pot veure.

Un altre cap de setmana passat! Ah! I també cal destacar que la neu estava genial després de les últimes nevades!!! Llàstima del vent, si no, hagués sigut un gran cap de setmana!!!

Aquest cap de setmana.... més!!! 



Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada