dijous, 2 de febrer del 2023

Entrenament tècnic i estrena de material nou

Hola a tothom,

fa dos caps de setmana va arribar un dels dies més esperats de la temporada, el dia d'estrenar nou material d'esquí. Això va ser gràcies a "Salomon"que m'ha patrocinat amb esquís de GS casc, morrera i ulleres. 

De moment només m'han arribat els esquís i el casc i ara que les pistes ja estaven una mica més cobertes de neu, vam poder provar els esquís. Les setmanes anteriors, com que no havia nevat gaire i estava bastant "pelat" de neu, no ens vam arriscar a estrenar-los per evitar agafar alguna pedra i fer-los malbé el primer dia.

He de dir que el casc és molt còmode i l'esquí corre moltíssim! Al principi em va costar una mica adaptar-m'hi i vaig caure vàries vegades, però poc a poc, vaig anar agafant confiança i vaig poder provar nous exercicis que em va explicar el Jordi, l'entrenador. Encara em falta una mica de rodatge amb aquest esquí, però estic molt satisfeta i agraïda per l'aportació de Salomon.

L'inconvenient del cap de setmana va ser el vent tant dissabte com diumenge. A primera hora del migdia ja plegavem perquè l'estació es veia obligada a tancar alguns remuntadors per culpa del fort vent. Així doncs, no van ser moltes hores les que vaig poder entrenar, però sí que totes elles van ser molt profitoses. 

Aquest proper cap de setmana toca entrenar de nou, així que us mantindré informats de com va. A veure si ara que sembla que el vent ha afluixat i que hi ha neu, comencem a tenir pistes on "plantar" traçat i poder passar portes per anar preparant properes curses.

Com sempre, us deixo un vídeo-resum amb algunes imatges de l'entrenament.

Fins la propera!



Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada