dimecres, 15 de febrer del 2023

Primers entrenaments en traçat de la temporada

Hola a tothom!

Fa dos caps de setmana, per fi, va arribar el moment de començar a fer els primers entrenaments de la temporada dins de traçat.

Dissabte va ser el torn del slàlom gegant. La veritat és que no vaig acabar gaire contenta, ja que no em sortien les coses com jo volia. Després de vàries baixades, ja no sabia ni què feia malament, ni com ho podia solucionar. Abans de marxar de pistes, em va veure el Jordi, l'entrenador, i em va preguntar com havia anat. Amb la cara que li vaig posar ja li havia dit tot... Em va dir que no passava res, que l'important era notar sensacions i anar-me adaptant al nou esquí i que tant podia ser que jo hagués tingut un mal dia, que l'esquí fos més dur del que estic acostumada i m'hi havia d'adaptar, o fins i tot, que, com no havia tingut classe amb ell, pot ser em faltava aquella seguretat de quan m'acompanya... No ho sé... Així doncs, em va dir que anés a descansar i l'endemà ho veuria tot diferent.

Diumenge vaig arribar a l'entrenament de slàlom força optimista, ja que comparat amb el dia anterior, només podia millorar. Així doncs, calia posar fil a l'agulla i donar-ho tot i provar coses noves. Aquell dia, sí tenia classe amb el Jordi i vam poder anar polint cosetes, tot i que tampoc va ser un entrenament perfecte, ja que algunes corbes les feia massa obertes i aleshores arribava tard a les següents, però poc a poc, vam anar rectificant coses. Aquell dia vaig acabar més satisfeta i les últimes baixades lliures, les vam disfrutar moltíssim!

El cap de setmana passat va tocar descans i aquest cap de setmana, torno a entrenar, ja que la següent setmana arribarà la primera cursa de la temporada. Així doncs, a seguir treballant i millorant per encarar les properes competicions.

Com sempre, us deixo un breu vídeo de l'últim entrenament. Us seguiré mantenint informats i informades.

Fins la propera!



Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada