dissabte, 25 de febrer del 2023

Últim entrenament abans de la primera competició de la temporada

Hola a tothom,

la setmana passada vaig fer els últims entrenaments abans de la primera competició de la temporada que s'està duent a terme aquest cap de setmana i que us en parlaré properament.

He de dir que estava una mica espantada, ja que l'entrenament anterior no havia anat del tot bé i calia millorar algunes coses. Tot i axí, la setmana passada, ja va ser diferent i em vaig sentir molt millor. Com sempre, cal seguir millorant coses però la diferència respecte l'últim entrenament fet dins de traçat, era notable!

Dissabte va ser el torn del traçat de slàlom i van anar sortint coses que feia temps que buscàvem i diumenge, en el traçat de slàlom gegant, ja li vaig anar agafant el fil al nou esquí, encara que alguna corba se m'escapava, però tant el Jordi com jo, vam acabar satisfets de l'entrenament dels dos dies.

Com he dit, ara ja tocava pensar en la primera competició de la temporada, el 12è GP CEAP Banco Sabadell - 5è Memorial Joan E. Tordera i Nalda, que s'està duent a terme aquest cap de setmana. En properes entrades al blog, us explicaré com m'ha anat aquesta primera competició i després, serà el torn de l'últim entrenament abans dels Campionats d'Espanya dels dies 20 i 21 de març a Formigal, així com també dels Campionats de Catalunya que es duran a terme a Andorra els dies 1 i 2 d'abril.

Com sempre, us deixo un petit vídeo sobre l'entrenament del cap de setmana passat. Gaudiu-lo!

Us seguiré mantenint informats i informades de com evoluciona la temporada. Fins la propera!



Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada