dissabte, 6 de febrer del 2016

Notices prèvies als Campionats de Catalunya als mitjans de comunicació

Hola de nou a tothom,

Avui es duen a terme els Campionats de Catalunya d'Esquí Alpí Adaptat a La Molina i alguns mitjans de comunicació, han difós la notícia de la meva participació en aquesta competició.

Aquesta entrada al blog, la faig amb especial il·lusió, i no només perquè es parli de la meva participació als Campionats de Catalunya, sinó perquè es fa difusió de l'esport adaptat. 

A vegades, hi ha alguns esports que queden una mica en segon pla, però els esports adaptats, encara queden més "oblidats" i des del meu punt de vista, penso que també cal ensenyar que tothom pot tenir la possibilitat de practicar un esport si se'n té ganes. Només cal voler-ho intentar i tenir il·lusió. Sí, ara direu... Pot ser jo no ho puc fer, però us equivoqueu. M'explico... En el cas de l'esquí per exemple, fa relativament pocs anys que jo el vaig descobrir i m'està portant a viure experiències extraordinàries i, és cert, que a vegades, veig persones que amb d'altres discapacitats, pot ser no poden arribar a plantejar-se competir, però, i perquè no poden arribar a fer un passeig entre les muntanyes en cadira? El meu entrenador, el Jordi, algunes vegades en fa de passeig amb algunes persones... Agafa una cadira semblant a la que utilitzo jo, una mica més gran i que porta una barra a dalt per poder-la agafar. D'aquesta manera, pots dur a la persona a passejar per les muntanyes nevades. Qui diu que no està esquiant? I esquiar és un esport!!!

Bé doncs, com us deia a l'inici d'aquesta entrada, alguns mitjans de comunicació, abans de realitzar els Campionats de Catalunya, ja en parlaven i, fins i tot, des de Ràdio Vilafranca em van entrevistar!!!

A continuació, us deixo les diferents notícies:

La primera, és del portal central de neu, on, si cliqueu al següent enllç, trobareu una notícia sota el títol "Alba Coma serà present al Campionat de Catalunya d'Esquí Alpí Adaptat a La Molina"

En segon lloc, us emplaço a entrar al següent enllaç del programa "Penedès Gamma Extra" de Ràdio Vilafranca on podreu escoltar l'entrevista que em van fer aquesta setmana.

Seguidament, us deixo amb una noticia extreta del diari "El 3 de Vuit" d'ahir divendres 5 de febrer.


Per acabar, aquest mateix matí, n'ha fet ressò del Campionats el programa "Gelida Amb Veu" de Ràdio Gelida, on clicant també a l'enllaç, ho podreu escoltar.

En la propera entrada al blog... La cròncia dels Campionats de Catalunya!!! No us ho perdeu!!!

Fins ben aviat!!!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada