dilluns, 1 de febrer del 2016

Últim entrenament abans dels Campionats de Catalunya

Hola a tothom,

a pocs dies del Campionat de Catalunya, el cap de setmana passat va ser el torn dels últims entrenaments.

Com ja va sent habitual aquesta temporada, a les 7 del matí ens obrien les pistes assignades per tal de poder dur a terme els entrenaments previstos. De nou, la pista assignada era l'Estadi (pista negra) i com que no estava gaire satisfeta amb l'últim entrenament, calia posar-se a treballar de valent per arribar al Campionat en condicions.

Des del primer moment em vaig mentalitzar i com diu el Jordi, l'entrenador, als entrenaments cal provar les coses, no a les curses, així que calia donar-ho tot i així ho vaig fer. Dissabte va ser el torn del traçat d'eslàlom i la veritat és que em vaig sentir força segura des d'un inici, així que calia seguir en aquesta línia. Va ser un bon entrenament i l'endemà, calia seguir igual.

Diumenge, tocava traçat d'eslàlom gegant i, igual que el dia anterior, vaig agafar seguretat des d'un principi i també va acabar fent un bon entrenament.

A les 9 del matí, un com obrien pistes i desmuntaven els traçats, era el torn de seguir entrenant, en aquest cas, la part tècnica. Així que, tant dissabte com diumenge, l'entrenament va seguir fora del traçat. Calia seguir treballant varis aspectes, com per exemple, diferents tipus de girs, buscar sempre la màxima pendent, anticipar-se...

A diferència del cap de setmana anterior, el qual no estava satisfeta amb els entrenaments fets, aquesta vegada sí que ho estava. Bé, suposo que hi ha dies de tot, però aquest cap de setmana, podia marxar satisfeta de la feina feta.

Ara, ja toca pensar en el proper cap de setmana. Arriben els Campionats de Catalunya i cal donar-ho tot, no només per obtenir bons resultats, sinó per seguir superant-me a mi mateixa. Cal fer-ho cada vegada millor. Enguany, aquests Campionats constaran de dues proves, una d'eslàlom i una altra d'eslàlom gegant. Els anys anteriors, només s'havia fet d'eslàlom gegant. Veurem què passa...

Us deixo amb algunes imatges de l'entrenament d'aquest cap de setmana. De totes les vegades que vaig poder passar pels traçats tant d'eslàlom com d'eslàlom gegant, aquestes que veureu, són les pitjors amb diferència, derrapo molt, perdo la línia, em quedo força parada... Cal tenir-ho en compte perquè no em passi aquest cap de setmana i el més important, aquests vídeos, sovint són els més importants, ja que veus els errors i t'ajuden a rectificar. Així doncs, no sempre penjo les millors imatges! Seria massa bonic, no? Bé, a centrar-se doncs en els Campionats d'aquest cap de setmana i al a tornada, us en faig una crònica.

Fins aviat!!!





Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada