divendres, 17 de gener del 2014

12è Trofeu Meganeu Gegant

Hola,

falten menys de 24h pels Campionats de Catalunya d'Esquí Alpí Adaptat i he pensat que podria fer una mica de memòria de la que fins ara ha sigut la meva única cursa. Es tracta de la Cursa Social "12è Trofeu Meganeu Gegant". 

La veritat és que mai havia passat portes i no sabia molt bé com anava, però sort que just abans de la cursa, ens van deixar fer un reconeixement de la pista i me'n vaig poder fer una idea. Va ser una experiència molt bona i ho vaig disfrutar moltíssim!!!! A més a més, sabèu què? No em vaig adonar que havia guanyat fins que van repartir els premis!!!! De fet, com que els premis els repartien del tercer al primer i primer em van donar el meu, ja donava per suposat que no havia guanyat. Van ser el meu germà i el Jordi que em van dir: has vist què posa a la copa? 1a classificada!!!! No m'ho acabava de creure!!! Jo, havia quedat primera a la meva primera cursa? Ufff... quina pujada d'adrenalina!!!! ;)

Bé doncs, aquí en teniu el resultat!


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada