diumenge, 12 de gener del 2014

Gravació d'un reportatge pel programa "Central de Neu"

Bona nit,

avui us explicaré l'experiència que vaig viure la temporada passada el dia que va venir l'equip de "Central de Neu" a gravar-me per a un dels reportatges del seu programa. 

Va ser un cap de setmana de febrer que es van presentar el Jordi i l'Albert a La Molina, em van demanar si em podien gravar per a un reportatge i vaig accedir. De fet, va ser com fer classe normal amb el Jordi, però amb la diferència que hi havia dues persones més a pistes amb nosaltres gravant tot el que fèiem. Un cop acabada la classe, ens van fer unes quantes preguntes i he de dir que el resultat final va ser increïble.

Recordo que abans de començar, em van dir: "Primer no caiguis molt, eh?" I quan ja portàvem una estona, deien: "Si que t'ho has pres al peu de la lletra, no? Ara pot ser que caiguis una mica i així gravem com t'aixeques!" Doncs va ser dir això i aleshores no vaig parar de caure!!! També em ve a la memòria que quan vam arribar a la pista negra anomenada Estadi (molt difícil) i hi ha un rètol que diu: "esquiadors experts". Em van dir que em posés davant el rètol perquè així ho gravarien per demostrar per quin tipus de pistes puc arribar a baixar. 

Tot i que a la pastanya "Aparicions Públiques" d'aquest blog, entre d'altres coses, hi ha tot el programa sencer i us recomano que el mireu perquè és molt interessant, aquí us deixo només la part del reportatge. Fixeu-vos en el detall del rètol d'esquiadors experts!!! ;)


2 comentaris:

  1. Hola soc la Sílvia, fisioterapeuta del CPEE Alba de Reus, hem sembla fantàstic que gràcies als diferents ajuts tècnics i adaptacions les persones amb discapacitats físiques, psíquiques i sensorials tinguin l'oportunitat de gaudir de l'esport i de tots els beneficis que els aporta. Ànim Alba!, espero que aconsegueixis moltes fites i felicitats al Jordi... ets un gran professional...la gent amb discapacitat sempre necessita el suport i el coratge de persones com el Jordi....per això estem..

    ResponElimina
  2. Hola Sílvia! Gràcies pel teu comentari. I sí, tens tota la raó... el Jordi és un gran professional i una gran persona!!! És un crack!!!! Una abraçada!!!!

    ResponElimina