dimarts, 7 de gener del 2014

Els inicis

Hola,

ha arribat el moment que us expliqui com va començar tota aquesta aventura. El millor regal de reis que mai hauria pogut imaginar, va ser fa dos anys quan em van regalar un cap de setmana a La Molina a fer classes d'esquí a veure què em semblava... La veritat és que amb l'escola ja hi havia anat una vegada i no m'havia cridat massa l'atenció, però vaig acceptar. Un cop vaig arribar a La Molina, ja m'esperava un monitor de l'Escola d'Esquí Alta Cerdanya (Meganeu) i la veritat és que tot i que en tenia moltes ganes, no les tenia totes... 

El Jordi (monitor), em va fer seure a la cadira i em va explicar com funcionava tot, que els pals/crosses per esquiar s'anomenen estabilos, que el cos sempre havia d'anar endavant per no tenir ensurts, etc. I tot i ser un primer dia de força caigudes, ho vaig passar d'allò més bé i per suposat, vaig decidir repetir l'endemà. 

A part del Jordi, en un sol cap de setmana vaig arribar a conèixer un munt de monitors extraordinaris que estaven força pendents dels meus aprenentatges i he de dir, que són persones extraordinàries. En definitiva, que vaig descobrir que l'esquí em començava a agradar més del que hauria imaginat i que els monitors amb els que havia trobat, també eren fantàstics.


10 comentaris:

  1. Tinc moltísima sort de considerarme amiga teva Alba!! M'encanta que donis a conéixer que es poden fer coses moolt importants només perque a una li ha donat la gana, perque li agrada i ho disfruta! Agafant els reptes i superant-los, com has fet tota la vida!! Ole tú!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Missatges com aquests, són els que t'animen sempre a lluitar per allò que vols. És una sort poder comptar amb amigues com tu! Així que... moltes gràcies Zara!!!!!

      Elimina
  2. Qui t'anava a dir, quan erem peques, que series esquiadora professional. Un cop del destí i bum! Has trobat una meta que ni tu mateixa imaginaves. Estem pendents de llegir-ne més! Petonassos! :D

    ResponElimina
    Respostes
    1. I tant Esther!!!! Tu saps molt bé que poc m'imaginava tot el que m'està passant... T'agraeixo moltíssim el teu suport guapa. No pateixis que aniré afegint més cosetes... Un petonàs!!!!

      Elimina
  3. M'encata el teu blog segueix aixi!!

    ResponElimina
  4. Hola Alba, no sabia de la teva nova faceta esportiva. Felicitats !!!! és molt valenta i tens una força de voluntat gegant. Segueix així tota la vida. Petonets.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Doncs sí Dolors, ho vaig començar a provar i ja no he pogut parar, jejeje. Moltes gràcies pel teu comentari!!!! Una abraçada!!!

      Elimina
  5. Guapa molta sort en aquest nou repte que de ben segur gaudiràs i disfrutaras moltíssim! Em fa molta il·lusió veure't tan animada i il·lusionada ! Ànims i endavant! Un petó molt fort i et desitjo el millor!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Moltes gràcies bonica!!!!! Aquesta és la intenció, gaudir-la al màxim!!!! Un petó ben fort per tu guapa!!!!

      Elimina