dimarts, 14 de gener del 2014

Entrenament

Hola a tots i totes,

tal com ja vaig comentar al facebook, aquest cap de setmana passat va tocar entrenar pel Campionat de Catalunya d'Esquí Adaptat, que se celebraran el proper dissabte 18 de gener a l'estació de La Molina. 

Quan vaig arribar a la pista que s'havia habilitat per a entrenar, el primer que vaig fer va ser observar la situació i he de dir, que al principi no les tenia totes. Tot i així, vaig escoltar les instruccions del Jordi i el Magí (un dels entrenadors del Club Meganeu), i vaig començar a veure-ho tot des d'una altra perspectiva.

Al principi encara em saltava alguna porta o fins i tot, vaig arribar a topar amb algun dels pals, però sense més incidències. A mesura que ho anava fent una vegada i una altra, vaig aconseguir millorar i passar per totes les portes seguides, encara que sóc conscient que he de seguir practicant per fer-ho cada vegada millor, és clar. Ningú ha dit que sigui un camí fàcil, oi?

Bé doncs, avui us deixo un vídeo de l'entrenament...


2 comentaris: